بدون شک! امکان ایجاد و مدیریت روشهای ارسال متنوع توسط صاحبان فروشگاه یکی از ویژگیهای جذابی است که به فروشگاهها امکان میدهد تا تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشند.
ما به شما امکان میدهیم که به عنوان صاحبان فروشگاه کنترل کاملی بر روی روشهای ارسال سفارشات خود داشته باشید. این به شما این امکان را میدهد که تا حد امکان به نیازها و ترجیحات مختلف مشتریانتان پاسخ دهید.
انتخاب چندگانه از روشهای ارسال: شما میتوانید چندین روش ارسال مختلف را ایجاد کنید، از پست سفارشی تا پیک اختصاصی یا حتی خودتان تحویل دهنده باشید. این انعطاف بیشتر به شما کمک میکند تا با نیازهای مختلف مشتریانتان هماهنگ شوید.
تنظیم هزینههای ارسال: با تعیین نرخهای ارسال متفاوت برای هر روش، میتوانید به مشتریان خود انتخاب گزینههای متناسب با بودجهشان را ارائه دهید. این به شما این امکان را میدهد که با جذب مشتریان جدید و جلب سفارشات بیشتر به سودآوری خود ادامه دهید.
تنظیم زمان تحویل: اگر مشتریان شما به تحویل سریع نیاز دارند، میتوانید گزینههای تحویل سریع را ایجاد کنید. همچنین، اگر تحویل با تاخیر برای مشتریانی که صبر میکنند مناسبتر است، میتوانید این گزینه را نیز ارائه دهید.
با این ویژگی، شما به عنوان صاحبان فروشگاه میتوانید به بهترین نحو ممکن با نیازها و ترجیحات مشتریانتان هماهنگ شده و تجربه خرید بینظیری را برای آنها فراهم کنید. این امکان به شما کمک میکند تا از رقبا متمایز شده و رشد پایداری در کسب و کار خود داشته باشید."
شما می توانید روش های ارسال متنوعی را بر اساس مجموع وزن سفارش تعیین کنید. با این امکان مدیریت سفارش های پر حجم بسته به سیاست های کاری فروشگاه تعیین خواهد شد.
این ویژگی، امکان مدیریت بهینهتر ارسال سفارشها بر اساس وزن مجموع آنها را فراهم میکند. این ویژگی به فروشگاهها امکان میدهد تا رویکردهای متنوعی را به ارسال سفارشات خود اعمال کنند تا به بهترین نحو ممکن با مدیریت سفارشهای پر حجم مطابقت داشته باشند.
در واقع، این ویژگی به مدیران فروشگاه اجازه میدهد تا:
انتخاب روشهای ارسال مختلف: آنها میتوانند برای محصولات با وزن کم وزنههای ارسال ارزانتر و سریعتری را اعمال کنند. در مقابل، برای محصولات سنگینتر میتوانند به گزینههای ارسال گرانتر و کنترل شدهتری روی آورند.
تنظیم قیمتبندی متناسب: فروشگاهها میتوانند برای هر وزنه از سفارش، نرخ ارسال متفاوتی تعیین کنند. این بدان معناست که برای سفارشات سنگینتر ممکن است هزینه ارسال بیشتری را اعمال کنند و برای سفارشات سبکتر، ارسال ارزانتری را فراهم کنند.
در نتیجه، این ویژگی به فروشگاهها امکان میدهد تا مدیریت بهتری بر روی هزینهها، توزیع، و نیازهای مشتریان خود اعمال کنند و از انعطاف بیشتری در انجام کارهای روزانه خود برخوردار شوند.